19mrt
Welles nietes. Wat doe jij met klachten?

Complexe klachten en lastige kwesties? Als klant en winkel er samen niet uitkomen, kan de Geschillencommissie Wonen een uitspraak doen....

10mrt
I love the American way

Zien ze je niet staan of stappen ze meteen op je af? Contact met klanten kan nogal verschillen. Zeker in het buitenland.

07mrt
“Als ik érgens niet tegen kan, is het niks doen!”

Voor de interieurwereld moet je een beetje sterk in je schoenen staan, vertelt Lydia (20).

28feb
Tussen kunst en kraag

Het verkopen van maatpakken zit Niels als gegoten.

24feb
Do’s en don’ts voor op de winkelvloer

Wat je wel én niet moet doen als indruk op je klanten wilt maken.

07feb
Bijl is heel blij!

Eindelijk is het dan zover. Harry krijgt een nieuwe keuken. Van begin tot het eind is hij perfect geholpen. Keukenmaxx krijgt een dikke pluim!

04feb
1 op de 8 werknemers wordt gepest op het werk

De EO komt daarom met een nieuw televisieprogramma, Gepest van 9 tot 5. 

31jan
“Pas als je vragen stelt, kun je mensen echt helpen!"

Meubeladviseurs met diepgaanse kennis van materialen? Die zijn schaars!

28jan
Intens hoor, ineens een robot in je winkel! Wat vind je hiervan?

Wie wordt jouw volgende collega in de winkel? Misschien wel een robot! We stellen je even voor aan Pepper.

18jan
“Ik moest ontdekken wie ik was en wat ik wilde”

Wijnand Persoons (34) staat als éénpitter in conceptstore Paerson.

12jan
“Ik moest ontdekken wie ik was en wat ik wilde”

Wijnand Persoons (34) staat als éénpitter in conceptstore Paerson. 

09jan
Winactie: “Het geheim van gastvrijheid”

Mocht je ‘gastvrijheid’ en ‘gastvervaring’ vage begrippen vinden, dit boek maakt daar een einde aan.