11jun
Kan jij aan deze Rotterdammers tippen?

Harry Bijl bezocht Rotterdam en zag de ene na de andere winkel met de wauw-factor!

19mei
Welles nietes. Wat doe jij met klachten?

Een consument wil een op maat gemaakte binnendeur toch ruilen. De webshop weigert. Wie heeft gelijk?

17mei
Loze beloftes kosten geld

We kennen het gevoel allemaal wel, een klant die we graag ‘binnenhalen’.

13mei
Aandacht is alles

Wie zijn klant haastig de deur uit werkt, laat een hoop kansen liggen.

05mei
Ik word gek van die goedmakers met een sterretje

Het zijn aardige attenties om een foutje te herstellen, maar Suzan Vink voelt zich in de maling genomen als ze de voorwaarden leest. 

20apr
Kan ik u helpen?

‘Kan ik u helpen?’ ‘Nee hoor, ik kijk alleen even rond.’ Hoe vaak zou deze minidialoog op de winkelvloer te horen zijn? Hou het maar eens bij, het...

Lees meer
16apr
Til je hele team naar een hoger niveau!

Make My Day uit deed het ‘Fit IN retail-traject, dat zorgde voor nieuwe inzichten en een hoop extra motivatie.

16apr
Welles nietes. Wat doe jij met klachten?

Een laminaatlvoer met mysterieuze vlekken. Valt die onder de garantie of niet?

31mrt
Je pikt ze er zo uit, de toppers in de winkel

Harry Bijl spot ze meteen; de uitblinkers die in zichzelf investeren.

29mrt
Blink in de winkel uit met: gastvrijheid!

Met gastvrijheid heb jij iets wat de online concurrentie niet heeft.

08mrt
"Dit vak wordt nooit saai"

Jolanda Bernhard Zuur (28) is samen met haar ouders en broer eigenaar van Verschoor Wonen.

28feb
Welles nietes. Wat doe jij met klachten?

Complexe klachten en lastige kwesties? Hoe denk jij dat het zit? Werk in de Winkel test jouw kennis