07okt
Welles nietes. Wat doe jij met klachten?

Een tweezitsbank blijkt niet van echt leer, en dat pikt de klant niet.

05okt
“Blijf kijken, proberen en spelen!”

Lisa werkt met trots bij Rachmaninoff, Utrecht.

24sep
Werken in de winkel, wat een (werk)geluk!

Onderzoek wijst uit dat het geluksgevoel wordt beïnvloed door deze factoren... 

17sep
"Verkopen met aandacht, maakt mijn werk zoveel mooier."

Als verkoopadviseur bij Keukenmaxx heeft Remco zijn passie gevonden.

13sep
“Ik heb mijn woordje wel klaar, dat helpt.”

De winkel waar Yoni werkte ging failliet, nu is hij de nieuwe aanwinst van Roots. 

12sep
HEMA-ondernemer Danielle Schouten: “Er valt altijd iets te leren.”

HEMA Wijchen doet actief aan coaching. Ondernemer Daniëlle vertelt waarom.

09sep
Spiegelen: doe jij het al?

Door de lichaamstaal te imiteren, ontstaat een connectie met de klant. 

08sep
Gastvrijheid in de winkel tip #6: Ben jij gastvrij?

Met gastvrijheid kan jij in de winkel het verschil maken.

02sep
Goed gastheerschap: wat is dat nou eigenlijk?

Lees de tips van verkooptrainer Patricia van Amelsvoort. 

01sep
Gastvrijheid in de winkel tip #5: Dienstbaarheid

Met gastvrijheid kan jij in de winkel het verschil maken.

25aug
Gastvrijheid in de winkel tip #4: Eerste indruk

Met gastvrijheid kan jij in de winkel het verschil maken.

21aug
Op bezoek bij Runnersworld in Amsterdamse Bos

De medewerkers van Runnersworld zijn allemaal ervaringsdeskundige op het gebied van hardlopen. En dat is gunstig.