10aug
Gastvrijheid in de winkel tip #2: Gastvrijheid

Met gastvrijheid kan jij in de winkel het verschil maken.

31jul
Doe je stinkende best voor een onvergetelijk bezoek

De truc is om onmisbaar te zijn, dan creëer en pak je kansen, blogt Harry Bijl.

28jul
Gastvrijheid in de winkel tip #1: Klant of gast?

Met gastvrijheid kan jij in de winkel het verschil maken.

21jul
Maak het verschil met gastvrijheid in de winkel!

Bekijk hier de zes slimme tips van Gastvrijheid in Bedrijf!

14jul
“Hier is geen dag hetzelfde”

Katelijn Schipper van Hutspot Rotterdam verveelt zich geen moment.

07jul
Workhop: De kracht van de klacht

Leer hoe je een boze klant tòch voor je kan winnen

11jun
Kan jij aan deze Rotterdammers tippen?

Harry Bijl bezocht Rotterdam en zag de ene na de andere winkel met de wauw-factor!

19mei
Welles nietes. Wat doe jij met klachten?

Een consument wil een op maat gemaakte binnendeur toch ruilen. De webshop weigert. Wie heeft gelijk?

17mei
Loze beloftes kosten geld

We kennen het gevoel allemaal wel, een klant die we graag ‘binnenhalen’.

13mei
Aandacht is alles

Wie zijn klant haastig de deur uit werkt, laat een hoop kansen liggen.

05mei
Ik word gek van die goedmakers met een sterretje

Het zijn aardige attenties om een foutje te herstellen, maar Suzan Vink voelt zich in de maling genomen als ze de voorwaarden leest. 

20apr
Kan ik u helpen?

‘Kan ik u helpen?’ ‘Nee hoor, ik kijk alleen even rond.’ Hoe vaak zou deze minidialoog op de winkelvloer te horen zijn? Hou het maar eens bij, het...

Lees meer